TheBill Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 Wasze ulubione filmy - pokazcie swoj gust :P Moja 5 -Skazani na shawshank -Forrest Gump -Gladiator -Piękny umysł -Leon Zawodowiec - przypomniałeś mi tobro ,bo mi ten film całkiem z głowy uciekł , ale ful-wypas -Piąty zapomniałem :D ale dobre jeszcze był: Ojciec chrzestny Trylogia , Kasyno... Polecam te filmy każdemu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liga Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 Na linii ognia Matrix Władca Pierscieni i jeszcze kilka innych Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tboro Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 Leon Zawodowiec Sexmisja :D Władca Pierscieni Shrek :D Jak rozpętałem II wojne światową :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c4ash Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 Shrek The skulls Stygmata The body (polski tytuł głos boga) Finding Forester Hackers :D The italian job 13 wojownik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amadeo Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 Ostatnio oglądałem Mechaniczną pomarańcze i K-pax(obydwa świetne) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
limpu Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 a ja polecam całkiem nowy film Footbal FFactory .. czy jak to sie pisze ;) bomba ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yan111 Posted December 18, 2004 Share Posted December 18, 2004 no nie taki nowy football factory najlepsze nic do stracenia, Vanilla Sky i AI sztuczna inteligencja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryszon Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 a ja polecam Film z mojej studniowki ahh jaki ja wtedy bylem cudnie przystojny :P az sam sobie skromnie mowiac dalbym oskara :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jn Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 1. Chłopaki Z Sąsiedztwa (Super Komedia) 2. Szkoła Uwodzenia 1 3. Nawiedzony Dom 4. Półgłowki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryszon Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 1. Transpotting 2. Kung Pow (ogladac tylko w towarzystwie i tylko po paru piwkach) 3. Johny Mnemonic (nie pamietam dokladnie tytulu) 4. Johny Q 5. Zielona Mila Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eros_14 Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 To niejest kolejna komedia dla kretynów chętnie bym jeszcze raz obejżał. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simek91 Posted December 23, 2004 Share Posted December 23, 2004 harry potter all versions :):):):):):):):):):):):):):) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maly Posted December 26, 2004 Share Posted December 26, 2004 ja polecam RESIDENT EVIL 1 i 2 OBCEGO wszystkie 4 części Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadus Posted December 31, 2004 Share Posted December 31, 2004 A ja polecam: 1. Przedewszystkim Kompanie braci(Band of brothers)- poprostu cudo 2. Potem Człowiek w ogniiu(Man on fire)- Swietny film o porwaniach dzieci w meksyku, te klimaty, muzyka no i swietna rola Washingtona :] 3. Nastepnie Efekt motyla(Butterfly effect)- Pomysl ciekawy wykonanie troche gorsze ale i tak warty uwagi 4. A teraz co na rozluznienie Dziewczyna z sąsiedztwa(The girl next door)- Niby typowa komedia o amerykanskich nastolatkach ale nie do konca... ;) 5. Na sam koniec zeby poprawic sobie humorek polecam cala serie "CKY", oni sa poprostu wspaniali no i na deskach tez sobie radza przy okazji brzdakajac na gitarach i perkusjach :). Mozna tu by jeszcze dorzucic "Lord of The rings", "Bad santa" i jeszcze pare ciekawych pozycji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seba007 Posted January 1, 2005 Share Posted January 1, 2005 Forest Gamp Skazani na shawshank Zielona Mila Helikopter w ogniu Wladca pierscieni all version ogólnie dobre są filmy z tomem henxem czy jak sie jego nazwisko pisze :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andro Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 4. A teraz co na rozluznienie Dziewczyna z sąsiedztwa(The girl next door)- Niby typowa komedia o amerykanskich nastolatkach ale nie do konca... oj ta elisha jest cudna :P 1.tears of the sun 2.final destination 1 i 2 3.van vilder 4.eurotrip 5.resident evil 6.dawn of the dead 7.dziewczyna z sąsiedztwa 8.armageddon jest ich zdecydowanie więcej bo prawie codzienie jakiś nowy ciekawy film obejżę.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafałex Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 Shrek :D Shrek 2 :D Trylogia TOlkiena :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IronDeath Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 1. Saw {wstrząs} 2. Green Mile 3. Armageddon 3. Wrong Turn 3. Łzy Słońca 4. Trzy Części Władcy Pierścienia 5. The Forgotten 6. Requiem For A Dream 7. Eurotrip 8. The Chronicles Of Riddick 9. Troja 10. xXx ....i wiele więcej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kikokiko Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 "BUŁGARSKI POŚCIG" !!!!! Amatorski film, ale wyrypista komedia "Fighter in The Wind" - Kino walki :) polecam... film po którego obejrzeniu... ale o tym sie nie mówi :P "Zielona Mila" popłakać się idzie... "Podaj dalej" tu tak samo "Zły skręt" czy też "Zły zakręt" już niekojarze :P ale spox horror "Czerwona róża" trzyma w napięciu przez kilka godzin :) "Piła" kto widział to wie :P nie ma to jak se odciąć ..... No i wiele wiele innych :) bo sporo tego jest, ale te mi na dzień dzisiejszy wpadły na klawiature Ale zapewne najlepszym filmem będzie FINAL FANTASY VII ADVENT CHILDREN czyż nie ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perelka84 Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 "Świt żywych trupów"-mój faworyt "Piła"- mój drugi faworyt "Honey" "Co kryje prawda" "Klątwa" "Autostrada grozy" "Vanilla sky"-zakrecony "The Blair witch project" 1i2 "Człowiek w ogniu"-wzruszajaca końcówka ;) "Snajper"-jeśli to na faktach to dobrze ze nie mieszkam w USA "Ring" (Ring2 jeszcze nie widziam ale mam nadzieje ze juz niedlugo) "S.W.A.T." "Gothika" To sa moje filmy,pewnie nie wszytkie ale wiekszosc co mi do głowy przyszlo....i pewnie nie jeden bym tu jeszcze dopisala w przyszlosci:) Pozdrawiam fanów dobrego kina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bulgo Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 "Polowanie na Czerwony Październik" hehehehe ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anonymous Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 -Forrest Gump jest super zgadzam sie z tym :smile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jazgottt Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 uwielbiam "urodzonych mordercow"-jedyny film o milosci, przy ktorym mdlo sie nie robi;p hehe prodykcje monthy pytona:) (filmy i latajacy cyrk) "magnolia", "boogie nights" "ojciec chrzestny" "fanatyk" "arizona dream" hm.. byloby wicej, ale malo ogladam filmow... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kikokiko Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 uwielbiam "urodzonych mordercow" UUuuu ostatnio widziałem film z takim właśnie bohaterem "Haute tension" Bo on ma talent do zabijania ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renoirdaniel Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 ostatnio duze wrażenie wywarł na mnie film "Crash" - ogąda go może ktoś z Was? - jestem ciekawy Waszej opinii :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.