mark240 Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Na tym filmie byłem w kinie ale nie zbyt mi się spodobał, daje dużo do myślenia ale jakoś nie potrafi zbytnio przyciągnąć widza (prawie usnąłem w kinie :P ). Mimo wszystko uważam, że jest to film godny polecenia. Jeśli tobie Renoirdaniel podobał się ten film to napewno spodoba Ci się film pt. "Magnolia". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryszon Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 "Efekt Motyla" Wsyzstko co zostalo sfilmowane na podstawie ksiazek S. Kinga "Kung Fu Hustle" "Applesed" moze to nie film ale polecam, grafika pierwszorzedna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reklama2000 Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Appleseed - fakt, pierwszorzędna grafika, ale tylko dla fanów gatunku, jak to już z większością japońskich produkcji bywa... Nie umiem wskazać mojego najlepszego filmu, jest wiele ciekawych produkcji, ale duże wrażenie zrobił na mnie K-Pax z Kevinem Spacey i Jeffem Bridges. Film na tyle mnie zainteresował, że postanowiłem przeczytać książkę, po lekturze której wydaje mi się, że autor (Gene Brewer) faktycznie miał jako psychiatra do czynienia z takim przypadkiem. Po prostu książka pisana jest jak dziennik i znajduje się w niej tyle rzeczy nie związanych z głównym tematem (czasami tylko 1 lub 2 zdania), że gdyby któś się silił na fikcję nie zawracałby sobie głowu takimi szczegółami... Polecam książkę wszystkim a film tym, którzy go jeszcze nie widzieli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kodek11 Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Moje ulubione filmy to: Efekt Motyla Oszukać Przeznaczenie 3 Forest Gump Wróg U Bram Hooligans 13 Dzielnica Asteriks i Wikingowie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwerty123 Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 nazw może nie będe wymieniał bo duuużo tego ale polskie komedie typu Chłopaki nie płaczą czy Kiler i wszelkie filmy z wymienionymi aktorami: Steven Seagal, Anthony Hopkins, Tom Hanks, Al Pacino, Nicolas Cage, Mel Gibson, Morgan Freeman, Brad Pitt, Bruce Willis, Jack Nicholson, Jean Reno, Will Smith, Tommy Lee Jones, Gene Hackman, Sylvester Stallone, Vin Diesel i napewno jeszcze kilku by sie znalazło :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poop Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Forest Gump Cast Away Zielona Mila Ostatni Bastion :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konrad-1000 Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 my favourite: - Secret Window - Skazani na Shawshank - Podejrzany - Piła - Requiem For A Dream - Żywot Briana :D napewno jest jescze wiele innych filmow ktore zrobily na mnie duze wrazenie ale nie bede tu wszyskich wypisywal, te co tu zamiescilem akurat wpadly mi do glowy :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fitykap Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 VI Batalion, Piła, Shreki, Troja, Władca Pierścieni i Ostre w akcji ( joke;P ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glosny88 Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 The Saw, How High,Underworld a to jest najlepszy: WOŻONKO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MackoZBogdanca Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 Tron i Czego pragną kobiety ;) Może nawet coś więcej, ale teraz nie pamiętam... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkspy Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 saw, cube, ring, se7en, the game, blair witch 2, running scared , nemesis game, wedding crashers ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruchol Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 "tylko dla orlow" :p bardzo fajny film, a ostatnio bardzo mi sie spodobal "tak daleko jak nogi poniosa" :p a , ze ogolnie lubie wojenne to mozna by dodac jeszce "Wrog u bram" :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venni Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Efekt Motyla, Requiem dla snu, American Beauty, Dirty Dancing, Szkola Uczuc i pewnie jeszcze kilka by sie znalazlo (o! wlasnie: Piraci z Karaibow ;p ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prezes49 Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Dwa największe hity to: Efekt motyla i zabójczy numer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svirus Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 - Tańczący z wilkami - Człowiek w ogniu - Filadelfia - Leon zawodowiec - Urodzony 4 lipca - Kariera Nikosia Dyzmy - Motór - Czesc Tereska - Teksańska Masakra - Las Vegas parano - Edi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prezes49 Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 oczywiście jeszcze rejs i miś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glosny88 Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 Kiler i Sami Swoi :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
funkyman Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Visitor Q:evil: jak ktoś też ogląda chore kino to pisać na pw do mnie -lol- może czegoś nie oglądałem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eurocash Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 film zamieniam na serial-PRISON BREAK (skazany na śmierć) jest najlepszy,widziałem już 16 odc.drugiej serii-POLECAM!!! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.