Nowy OSZUKANY Mejl z E-Golda

Rash

Witam:) Dostałem dziś mejla z e-Golda i wydaje mi sie ze to znów jakś podpucha=/

Mejla dostałem z adressu: PINRobot_donotreply@e-gold.com

O tytule: **AccSent Verify**

O treści:

This site looks interesting to me.

[url=ate-investments.com/?177155f you want is joined, indicate my ref. number at contribution.

Investment Programs (Non HYIP) SERIOUS INVESTORS ONLY.

Launch date: 16-Jul-2006.

SERIOUS INVESTORS ONLY.

Group of private individuals, most of our team-mates are professional bankers and traders, and some of them have good

years of business and financial related experience. Our group is made up of American and European people, thus we are

able to watch and trade on the different markets almost 12 - 18 hours a day. We take advantage of currency/shares

price fluctuations to make Legitimate-Investments.com for our clients by buying and selling major currencies/shares.

Strict percent plan - 140% after 20 calendar days!

140% after 20 calendar days. The minimum investment amount is $10 and the maximum is $10,000. Payouts are made

directly to the e-gold account you invested from. You may make additional deposits at any time. All transactions are

handled via e-gold. We work 7 days per week.

Legitimate-Investments.com to provide a different investment perspective unlike other HYIPs. We are a confident

professional team, so we can and we will provide investors with an excellent service.

[/size][u

Excuse me for troubling you.

Thank you.

I co o tym myslicie??:)

Prosze o odpowiedz:)

Meil z ktorego dotarł wygląda na tego samego co wysyłane sa PIN-y natomiast co do treści to dziwna sprawa. Ktos podaje refa opowiada o planach inwestycyjnych i całej działalonsci firmy. Lub choc to malo prawdopodobne admin e-golda otwiera plany inwestycyjne $$

a dopmnie qrde włąmał sie jakis rafal: e-gold jego: 3730666

na szczescie miałem tylko 18 centów wiec nie miał co zabrac ale w kazdym badz razie nie wiadomo jak ten krtos sie włąmał.

moze ktos zan ten numer e-gold???

Guest fusek
ale jakie walki ida, tez dostalem tego maila - juz myslalem ze ktos na moj egold probowal wchodzi ale gdy przeczytalem wyszlo ze niezly spam dostalem

Moze i to spam, ale czemu wysłali z mejla e-Golda, że wygląda jakby to e-Gold wysłąl=/ Moze zeby się przekonać co to jest, to niech ktoś kliknie w linki podane w tym mejlu, to wtedy bedziemy wiedzieli z czym mamy do czynienia=) Ja niezamierzam klikać bo dość ładna sumka mi się uzbierała na koncie której niechce stracić (musze się zgłosić chyba niedługo do Shoguna zeby wymienic to i cieszyć się za ta kaske nowiusienką NOKIĄ 5200)=)=D

Pozdrawiam=)

Moze i to spam, ale czemu wysłali z mejla e-Golda, że wygląda jakby to e-Gold wysłąl=/ Moze zeby się przekonać co to jest, to niech ktoś kliknie w linki podane w tym mejlu, to wtedy bedziemy wiedzieli z czym mamy do czynienia=) Ja niezamierzam klikać bo dość ładna sumka mi się uzbierała na koncie której niechce stracić (musze się zgłosić chyba niedługo do Shoguna zeby wymienic to i cieszyć się za ta kaske nowiusienką NOKIĄ 5200)=)=D

Pozdrawiam=)

poprostu chodzi o to zeby zwrocic uwage, a emaila z dowolnego adresu moze kazdy wyslac.

Important Information

Terms of Use