Miramar Posted January 7, 2007 Share Posted January 7, 2007 Nie zaglądałam na e-golda przez czas jakiś, a kiedy ostatnio chciałam sprawdzić stan konta, to się okazało, że nie mogę się zalogować. Dostaję komunikat, że moje IP i/lub przeglądarka uległy zmianie i że dostanę 15 minutowy PIN emailem. Ale żaden email z e-golda nie nadchodzi... W listopadzie mój dostawca internetowy zmieniał serwery czy coś tam jeszcze, a poza tym zmieniłam firefoxa na najnowszą wersję, może z tego powodu e-gold nie rozpoznaje mnie jako uprawnionego użytkownika konta - to tylko mój domysł. Ale dlaczego nie dostaję PINa? Inna poczta przychodzi.:( Miał ktoś podobne kłopoty? OK, przepraszam, przegapiłam wcześniejszy wątek na ten temat. :ashamed:Ale chciałam się dowiedzieć, czy moje domysły co do przyczyn niedostępności konta są słuszne, czy może to inna, groźniejsza przyczyna (trojan albo inne bydlę). Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasek1948 Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Gdybyś podała z jakiej poczty korzystasz, to można by coś powiedzieć o ewentualnych przyczynach. A co do trojana "goldun" - to jest naprawdę czego się bać. Wczoraj znajomy stracił $60 - przypuszczam, że przez niego - choć pewności nie mam, bo zaraz zrobił formatowanie dysku. Ja straciłem dwa razy - w sumie ok $10. Zachęcam do lektury poruszanych już tematów: http://forumemoney.com/showthread.php?t=8403 http://forumemoney.com/showthread.php?t=6323 http://forumemoney.com/showthread.php?t=4246 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Invi Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 jesli pin nie przychodzi to raczej wina e-maila :] polecam o2.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venni Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 jesli pin nie przychodzi to raczej wina e-maila :] polecam o2.pl a ja juz o2 nie polecam, wcale mi meile na niego nie dochodza ;/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwatex Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 a ja polecam gmail, jak ktoś potrzebuje zaproszenie prosze mi wysłac pw z emailem Link to comment Share on other sites More sharing options...
reklama2000 Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Szukałem informacji na stronie E-golda dotyczącej zmiany przeglądarki, ale się nie doszukałem żadnych szczegółów. Jednak możliwe, że zmaina przeglądarki dotyczy także zmiany na nowszą wersję tej samej przeglądarki. Mam w związku z tym propozycję - poszukaj w sieci wersji, którą miałaś przed upgrade'owaniem i zainstaluj ją. Jeśli to przeglądarka jest winna wszystko powinno wrócić do normy po tej operacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronldo17 Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Mi o2 działa bez zarzutu Pin dochodzi poniżej minuty. Jeżeli chodzi o przeglądarkę to do e-golda używam Mozili, a do poczty najnowszej Opery tak jakoś mi wygodnie :D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jogaila Posted January 9, 2007 Share Posted January 9, 2007 PIN przychodzi zawsze przy zmianie IP, przeglądarki (pewnie przy uprade też), wyczyszczenia cookies itd.. Jeśli nadal by Ci nie przychodził PIN to pozostaje e-mail lub telefon do e-gold Jesli podało się prawdziwe dane to przyślą jednorazowy PIN tradycyjną pocztą :) polecam gmail lub jakieś płatne konto pocztowe (@ neostrada.pl chyba tez moze być) O2.pl jest nieprzewidywalne - raz moze PIN isc kilka sekund a innym raze 2 dni. Ogólnie nie polecam Jeśli chcesz zaproszenie do gmail.com to napisz do mnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnb8 Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 ja polecam miec kilka kont email na kilku serwerach skonfigurowane w egoldzie :) na ktores zawsze dojdzie i moim zdaniem jest to najlepsza metoda :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miramar Posted January 24, 2007 Author Share Posted January 24, 2007 Już jest OK.:) Pokorespondowałam trochę z egoldem, zadzwonili do mnie i dezaktywowali na chwilę zabezpieczenia, tak, że mogłam się zalogować, dodać drugi adres mailowy, zmienić hasło i ustawić poziom zabezpieczeń. Podejrzewam, że winę ponosi znowu mój internet provider, czyli multimedia,bo podałam w egoldzie adres na lublin.mm.pl, który mi przydzielony w ramach abonamentu. Nie wiem, czy ktoś z was miał do czynienia z tą firmą, ale mnie regularnie szlag na nich trafia. A to mi wysiada kablówka, a to tracę połączenie z netem, coś majstrują z serwerami i nie raczą uprzedzić o przerwach w dostawie swoich usług, za które oczywiście inkasują coraz więcej. Na ich stonie można tylko zamówić usługę, ale zgłosić problemy, to już nie. Nie ma też możliwości odebrania poczty po zalogowaniu się na stronie, bezpośrednio z serwera (jak np na o2), co bywa użyteczne. Na infolinii można wisieć godzinami zanim się ktokolwiek zgłosi. Krótko mówiąc: koszmarny poziom obsługi klienta. Z o2 miałam może ze 3 razy drobne i krótkotrwałe problemy w przeciągu ponad 3 lat, więc się nie uskarżam. Mam też konto na os, ale rzadko go używam. Co o nich sądzicie? Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, wskazówki i propozycje. Po raz kolejny przekonałam się, że na tym forum można zawsze liczyć na pomoc:cmok2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerfart Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 ... a poza tym zmieniłam firefoxa na najnowszą wersję, może z tego powodu e-gold nie rozpoznaje mnie jako uprawnionego użytkownika konta - to tylko mój domysł... Słusznie się waćpanna domyślasz. :) Tak właśnie jest - każdorazowe uaktualnienie Firefoxa system zabezpieczeń E-Golda uznaje za zmianę przeglądarki i wtedy wymaga PINa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts