eros_14 Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Myśle że jest tu pewnie jakaś osoba co zna się na programowaniu i może sprzawdzić mi gdzie w moim kodzie jest błąd bo pisze gre w TP ale tu błąd no i niewiem. Kodu źrudłowego niemoge wkleic ale jak ktoś się zdecyduje mi pomuc to niech napisze i poda swojego maila i podeśle mu programik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesol Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 TP ? eee :| to widze ze Ty hardkorowiec jestes :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eros_14 Posted February 10, 2006 Author Share Posted February 10, 2006 technik informatyki 1 rok nauki ;p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loss_AdKos Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 Wklej kodzik to pomogę :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eros_14 Posted February 13, 2006 Author Share Posted February 13, 2006 program VIVI; { version 2.00 } uses Crt,VGA_Lib; var Szybkosc : integer; Kierunek1 : byte; X,Y : integer; Klawisz : char; Kolor : byte; LosowyKolor : boolean; procedure Powitanie; begin ClrScr; TextBackground(Red); TextColor(Blue); gotoXY(30,10); Writeln('VIVI'); gotoXY(30,13); Writeln('Sterowanie strzałkami'); gotoXY(30,14); Writeln('1 - Przyspiesz'); gotoXY(30,15); Writeln('2 - Zwolnij'); gotoXY(30,16); Writeln('3 - Zmien kolor'); gotoXY(30,17); Writeln('4 - Losowy kolor'); gotoXY(30,18); Writeln('5 - Pauza'); gotoXY(30,19); Writeln('Esc- Koniec'); ReadKey; end; procedure CzyscEkran; begin end; procedure CzytajKlawisz; begin Klawisz:= ReadKey; case Klawisz of #72: Kierunek1:=1; { Gorna strzałka } #80: Kierunek1:=2; { Dolna strzałka } #75: Kierunek1:=3; { Lewa strzałka } #77: Kierunek1:=4; { Prawa strzałka } #49: if Szybkosc>0 then Dec(Szybkosc); {1} #50: Inc(Szybkosc); {2} #51: Kolor:= Kolor + 1; {3} #52: LosowyKolor:= true; {4} #53: ReadKey; {5} end; end; begin Powitanie; Init; LosowyKolor:= False; Szybkosc:= 50; Kierunek1:= 4; Kolor:=1; x:=100; y:=100; repeat if KeyPressed then CzytajKlawisz; if Kierunek1= 1 then dec(y) else if Kierunek1= 2 then inc(y) else if Kierunek1= 3 then dec(x) else if Kierunek1= 4 then inc(x); if y= 200 then Kierunek1:=1; if y= 0 then Kierunek1:=2; if x= 320 then Kierunek1:=3; if x= 0 then Kierunek1:=4; if LosowyKolor=true then Kolor:= Random(255); if Kolor>= 255 then kolor:= 0; Plot(x,y,Kolor); Delay(Szybkosc); until Klawisz= #27; ClInit; end. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loss_AdKos Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 Ok , opisz jeszcze swój problem - bez tego nie ruszymy ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eros_14 Posted February 13, 2006 Author Share Posted February 13, 2006 programik nie działa skompiluj i dowiesz się gdzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loss_AdKos Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 programik nie działa skompiluj i dowiesz się gdzie Człowieku ! Napisz co program miałby robić , gdzie wywala buga ,czym kompilujesz - takie podstawowe dane zawsze należy umieszczać gdy chce sie rozwiązać problem podobny do twojego .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eros_14 Posted February 14, 2006 Author Share Posted February 14, 2006 #72: Kierunek1:=1; { Gorna strzałka } tu jest błąd Kompiluje TP A program to gierka smakes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fazi78 Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Ten program jeszcze istnieje :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eros_14 Posted February 21, 2006 Author Share Posted February 21, 2006 Ten program jeszcze istnieje :) co mam przez to rozumieć ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loss_AdKos Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Eros zapomniałem o tym jeśli co nadal to potrzebne to moge to jutrosprawdzić - naprawić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fazi78 Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 co mam przez to rozumieć ? Chodziło mi o Turbo Pascala ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siati Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 program VIVI; { version 2.00 } uses Crt,VGA_Lib; var Szybkosc : integer; Kierunek1 : byte; X,Y : integer; Klawisz : char; Kolor : byte; LosowyKolor : boolean; procedure Powitanie; begin ClrScr; TextBackground(Red); TextColor(Blue); gotoXY(30,10); Writeln('VIVI'); gotoXY(30,13); Writeln('Sterowanie strzałkami'); gotoXY(30,14); Writeln('1 - Przyspiesz'); gotoXY(30,15); Writeln('2 - Zwolnij'); gotoXY(30,16); Writeln('3 - Zmien kolor'); gotoXY(30,17); Writeln('4 - Losowy kolor'); gotoXY(30,18); Writeln('5 - Pauza'); gotoXY(30,19); Writeln('Esc- Koniec'); ReadKey; end; procedure CzyscEkran; begin end; procedure CzytajKlawisz; begin Klawisz:= ReadKey; case Klawisz of #72: Kierunek1:=1; { Gorna strzałka } #80: Kierunek1:=2; { Dolna strzałka } #75: Kierunek1:=3; { Lewa strzałka } #77: Kierunek1:=4; { Prawa strzałka } #49: if Szybkosc>0 then Dec(Szybkosc); {1} #50: Inc(Szybkosc); {2} #51: Kolor:= Kolor + 1; {3} #52: LosowyKolor:= true; {4} #53: ReadKey; {5} end; end; begin Powitanie; Init; LosowyKolor:= False; Szybkosc:= 50; Kierunek1:= 4; Kolor:=1; x:=100; y:=100; repeat if KeyPressed then CzytajKlawisz; if Kierunek1= 1 then dec(y) else if Kierunek1= 2 then inc(y) else if Kierunek1= 3 then dec(x) else if Kierunek1= 4 then inc(x); if y= 200 then Kierunek1:=1; if y= 0 then Kierunek1:=2; if x= 320 then Kierunek1:=3; if x= 0 then Kierunek1:=4; if LosowyKolor=true then Kolor:= Random(255); if Kolor>= 255 then kolor:= 0; Plot(x,y,Kolor); Delay(Szybkosc); until Klawisz= #27; ClInit; end. jesli to nadal aktualne to napisz do czego ma sluzyc ten program Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.