Jump to content

e-skarbiec.net Zapraszamy do oceny i sugestii.


qgito
 Share

Recommended Posts

Po dlugich, nieprzespanych nocach, razem z TheBillem skoczylismy "dzieło".

 

Serwis jest dopiero co "wyjęty spod dłuta" więc ma zapewne jeszcze jakieś błędy czy to merytoryczne, czy techniczne, czy chociąż ortograficzne (o zgrozo). Dlatego prosimy Was, że jeżeli jakiekolwiek zauważycie to mówcie, chętnie poprawimy .

 

Co do samej strony to robiłem ją od podszewki, zarówno grafike jak i html jest własnej roboty, a zaznaczam ze nie jestem w tym profesjonalista i dopiero sie zaczynam wszystkiego uczyc, dlatego ze strony jestem dumny, zreszta osobiscie mi sie ona podoba. Może nie sa to tak profesjonalnie zrobione serwisy jak chociązby zarabiaj.net czy pianiadz.net, ale z tego co wiem to oba sewisy byly tworzone przez profesjonalnych grafikow na zamowienie . Ponadto nie chcielismy robić kolejnego serwisu podobnie wygladajacego i mysle ze sie nam to udalo.

 

Z samym serwisem mamy duze plany, będzie on stopniowo przebudowywany, ulepszany i rozbudowywany, moze i z czasem przyjdzie czas na jeszcze lepsza oprawe (powiem szczerze ze zainteresowala mnie zabawa z grafika i tworzeniem stron inter. i moze kto wie co z tego kiedys wyniknie.... ale to nie zapeszajmy), zobaczymy

 

Teraz jestesmy na etapie reklmy w internecie- katalogi, toplisty, płatna reklama itd, itp (heh nawet nas jeszcze nie ma w google ale juz niedlugo ).

 

Dobra to tyle narazie chciałem powiedzieć

 

Zapraszam do oceny i sugestii

 

http://e-skarbiec.net

 

pozdrawiam

qgito

Link to comment
Share on other sites

e-skarbiec ...a co to jest :zeby: :zeby: :zeby:

 

Moze najlepszy to serist nie jest ale , wyrobi się :zeby:

To jest dziecko moje i Qgito , matka niestety nie znana :zeby:

 

 

Interwuje mnie najbardziej co myślicie o rankingu firm, bo wiem , że super nei jest , może macie jakiś pomysły???

 

a jak ktoś chce dac ocene poniżej 7 na 10 to niech się tu nei wypowiada!!!

Joke :zeby: