darekr Posted April 16, 2004 Share Posted April 16, 2004 napisałem do Admina maxx24 co sie dzieje z moją kasą którą zarządałem. Przysłał mi nastepującego maila: <<Hallo, if i transfered the money, moneybooker says to me that your acc is canceled or something. Please check your Acc. Greets Ralf>>> Na konto loguje sie bez problemów, adres e-mail jest zweryfikowany. Napisałem do MB prośbe o sprawdzenie. Może ktos wie o co może chodzić. Adres e-mail w maxx24 jest na pewno poprawny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
migol Posted April 16, 2004 Share Posted April 16, 2004 może literówka? ja dostaję kasę spokojnie, głównie od osób prywatnych, nigdy nie miałem z tym problemów, tak samo jak z jej wydawaniem. Napisz mi na PW czym zajmuje się ta firma, bo skąś ją kojarzę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darekr Posted April 16, 2004 Author Share Posted April 16, 2004 podczas próby przelania na to konto pojawia się komunikat: There was an error processing your request: You may inform the beneficiary that they cannot receive money to their Moneybookers account for security reasons and ask them to contact service@moneybookers.com in case they would like to receive payments again. Chyba najwłaściwszym rozwiązaniem byłoby założyć sobie nowe MB jakoże na tamtym nie mam nic kasy. Może ktos poleci z jakiego adresu poczty skorzystac, moze oni nie chcą @wp.pl a maxx24.de to cos w rodzaju klamm, czyli odswiezanie stronki EDIT Własnie załozyłem nowe MB Czy mógłbym kogos poprosić o przelanie paru centów aby sprawdzić czy wszystko jest ok, oczywiście zrekompensuje to przelewem z e-gold mój nowy login oldspice3@op.pl z góry dziekuje :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
migol Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 Transaction ID: 1797192 Przesłałem ci 10 centów, wyślij mi też na e-gold: 1091952 acha, jak chcesz, to zapisze sie pod toba do maxx24.de za 20c :) płatne na e-gold oczywiście:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wichura Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 Zamiast zakładać nowe konto starczyło w tamtym w profilu dodać nowy adres emailowy (Profile/List of e-mail addresses:/Manage). Teraz masz dwa konta, a wolno mieć tylko jedno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darekr Posted April 17, 2004 Author Share Posted April 17, 2004 Migol: Dzieki za pomoc, na E-gold poszła kasa+ prowizja ;-) A co do maxx24.de to jest to dobre zeby lose zamienić na Euro, co prawda po niskim kursie ale zawsze cos. A co do zapisu to odezwe się jutro w tej sprawie do Ciebie Wichura: dodanie nowego adresu nic nie zmieniło. Myśle że konto jest zablokowane, przez 5 miesięcy nie było na nim żadnej transakcji, może to jest powód. Zresztą napisałem do Admina MB wyjasnienie całej sytuacji i poprosiłem go o skasowanie tego starego MB więc chyba głowy mi nie urwie :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.